Team-team baru

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Post kali ini berkenaan dengan team-team yang baru dibentuk dalam kampus Uniten. Dengar khabar, banyak juga team baru ibarat cendawan tumbuh la katekan. So, dekat sini kami ingin menyenaraikan nama2 team yang 'soh seh soh seh' nyer telah ditubuh berdasarkan friendly2 match yang sempat kami tinjau :

1. QPR
2. Lazio
3. Yokohama Marinos
4. Santos
5.Werder Bremen

mungkin banyak lagi team2 yang diluar tinjauan kami. Kami akan sentiasa update dari semasa ke semasa tentang penubuhan team2 baru. Sekian

-Majulah Sukan untuk Negara-

No comments:

Post a Comment